خواص انگور برای سلامتی بدن چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خواص انگور برای سلامتی بدن چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 12 خرداد 1399
بازدید : 192
نویسنده : مهرو

انسان ها از اوایل 6500 سال قبل از میلاد انگور در حال رشد انگور بودند و در اساطیر فرهنگ های مختلف این میوه نمادی از فراوانی و باروری است. علاوه بر اینکه زرق و برق دار است - و عنصر اصلی در شراب مورد علاقه ما ، - انگور بسیاری از مزایای سلامتی را به شما ارائه می دهد. در اینجا هفت ، به علاوه راه های ساده برای ادغام این سنگهای قیمتی در وعده های غذایی و میان وعده های روزانه شما وجود دارد.

انگور سرشار از مواد مغذی است
هنگامی که فنجان انگور حدود یک چهارم از نیازهای ویتامین C روزانه شما ، نزدیک به 20٪ برای ویتامین K و حداقل 10٪ برای مس را تأمین می کند. علاوه بر حمایت از ایمنی ، ویتامین C برای ترمیم DNA و تولید کلاژن و سروتونین نیز لازم است. (دومی باعث شادی و خواب می شود.)

ویتامین C همچنین به تقویت قابل توجهی در جذب آهن از غذاهای گیاهی کمک می کند. سطح بالای ویتامین C به افزایش چربی سوزی ، هم هنگام ورزش و هم در حالت استراحت ، وابسته است. ویتامین K برای تشکیل استخوان مورد نیاز است ، و کمبود آن با افزایش خطر شکستگی مرتبط است.

مس در تولید انرژی به علاوه تشکیل کلاژن و گلبول های قرمز نقش دارد. انگور همچنین مقادیر کمتری از چندین ماده مغذی مهم از جمله ویتامین های گروه B ، پتاسیم و منگنز را فراهم می کند.

مرتبط: تغذیه گلابی: 5 راه این میوه می تواند سلامت شما را تقویت کند

انگور از مصونیت محافظت می کند
علاوه بر ویتامین های فوق الذکر C و A ، که برای ایمنی بدن بسیار مهم هستند ، انگور از طریق خواص ضد میکروبی طبیعی خود از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند. یک قسمت یک فنجان همچنین حدود دو و نیم اونس آب تأمین می کند ، که برای هیدراتاسیون ، گردش خون و جریان خون سالم و دفع زباله از اهمیت زیادی برخوردار است.

انگور آنتی اکسیدان ضد پیری را فراهم می کند
انگور حاوی چندین آنتی اکسیدان مختلف است ، از جمله انواع شناخته شده برای کاهش التهاب و حمایت از جریان خون سالم. آنتی اکسیدان های انگور همچنین به عملکرد بهتر مغز (از جمله حافظه و لاغر شدن) ، ضد پیری و طول عمر کلی مرتبط هستند. کورستین موجود در انگورهای سیاه و قرمز برای محافظت در برابر بیماریهای عصبی مانند آلزایمر نشان داده شده است. کوئرستین همچنین با آپوپتوز مرتبط است ، توالی خود تخریبی که بدن برای از بین بردن سلولهای فرسوده یا بی اختیاری از بدن استفاده می کند.

مرتبط: مزایای گل کلم: 7 راه این سبزی به سلامتی شما کمک می کند

انگور ممکن است به شما در خواب خوب شب کمک کند
ملاتونین طبیعی موجود در انگور با خواب طولانی تر و با کیفیت تر مرتبط است. این مهم است ، از آنجا که بی خوابی یک سوم از جمعیت را تحت تأثیر قرار می دهد ، و کمبود خواب با تعدادی از خطرات سلامتی مرتبط است - از جمله افسردگی ، دیابت نوع 2 ، بیماری های قلبی و چاقی.

انگور سلامت قلب را بهبود می بخشد
انگور از چندین جهت از نظر قلبی سالم است. به نظر می رسد آنها سخت شدن شریان را کاهش می دهند ، فشار خون را کاهش می دهند ، گردش خون را بهبود می بخشند ، لخته شدن خون را مهار می کند و التهاب را کاهش می دهد. تحقیقات نشان می دهد که انگور با کاهش جذب این ترکیب به داخل خون ، به کاهش کلسترول کمک می کند.

انگور از دید سالم محافظت می کند
لوتئین و زاكزانتین موجود در انگور از شبكیه و عدسی چشم محافظت می كند. نشان داده شده است که دامنه بینایی را افزایش می دهد. ناراحتی از تابش خیره کننده را کاهش دهید. کنتراست تصویری را تقویت کنید. و مدت زمان لازم برای بهبودی چشم از استرس چراغهای روشن را کاهش می دهد. دوتایی پویا همچنین به کاهش خطر ابتلا به تخریب ماکولا و آب مروارید ، دو اختلال چشم شایع کمک می کند.

ارتباط: چه معامله ای با تمپه دارد؟ یک متخصص تغذیه توضیح می دهد که چرا اینقدر سالم است ، چگونه آن را طبخ کنیم و بیشتر

انگور به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند
انگورها از نظر فیبر بسیار تماشایی نیستند و یک فنجان یک یا دو گرم آن را تأمین می کند. اما ، فیبر و مایعات موجود در انگور به حمایت از منظم روده کمک می کند ، و پلی فنول های انگور برای تبدیل مثبت باکتری های روده به روش هایی که برای سلامتی مفید هستند ، تلاش می کنند. اینها ممکن است شامل شکوفا شدن میکروب های مرتبط با ایمنی قوی تر و خلق و خوی مثبت باشد.

نحوه اضافه کردن انگور به وعده های غذایی
انگور به خودی خود به عنوان یک میان وعده یا میوه برای دسر افسانه است ، اما می توان به تعدادی از غذاها نیز اضافه کرد. آنها را درون جو دوسر یا یک شب ، جو سالاد ، و غلات سبوس دار پخته شده یا سرد خرد کنید. انگورها را به سالسا یا نخود تبدیل کنید.

همچنین می توانید آنها را بپزید. انگورها فر شگفت انگیز و پخته شده ، به تنهایی یا همراه با سبزیجات ، مانند جوانه بروکسل ، کلم بروکلی یا سیب زمینی شیرین است. همچنین می توانید انگور را در درمان های بهتر بگنجانید. پای انگور یا تارت را امتحان کنید ، یا آنها را به راحتی در شکلات تیره ذوب کنید.

سینتیا ساس ، MPH ، RD ، سردبیر تغذیه سلامت ، نویسنده پرفروش در نیویورک تایمز و یک متخصص تغذیه عملکرد خصوصی است که برای پنج تیم ورزشی حرفه ای مشورت کرده است.

برای دریافت نکات تغذیه ای و رژیمی بیشتری به صندوق ورودی خود ، در خبرنامه Bal Balans Bites ثبت نام کنید...






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: